Dolce&Gabbana wchodzi do gamingu. Nie zgadniecie, z kim, a już na pewno – po co!

Razer wie, jak zadbać o to, żeby mówili o nim nie tylko gracze – jakiś czas temu pisaliśmy o ty, że amerykańska marka wchodzi w produkcję dość odjechanych ciuchów (Razer X BAPE), a teraz okazuje się, że przyszedł czas na kooperację z jednym z najbardziej znanych domów mody w postaci … Dolce&Gabbana!

Jak myślicie: prowadzący Funkyzeit Mit Bruno będzie zadowolony?

Fotel i odzież dla graczy od Dolce&Gabbana i Razera – chwyt marketingowy czy odpowiedź na realne zapotrzebowanie rynku?

Razer i Dolce&Gabbana / fot. mat. prom.
Razer i Dolce&Gabbana / fot. mat. prom.

Na początku jest … skala. Choć zabrzmi to banalnie, to bez uchwycenia proporcji trudno zastanawiać się nad kwestiami związanymi z pieniędzmi. Jeśli na nasze konto wpływa minimalna krajowa, to raczej na końcu listy problemów życiowych będzie pragnienie wyróżnienia się spośród znajomych.

Jednak nie brakuje osób, które zarabiają 10, 20, 30 i kto wie ile tysięcy złotych co miesiąc i wówczas robi się nieciekawie. Bo co robić z taką kasą? Za mało na „poważne” inwestycje, a z kolei ile można mieć nieruchomości? Do tego widzisz, że w Twojej dzielnicy jest całkiem sporo osób podobnych do Ciebie – mają dziwnie znajome domy, auta, nawet tatuaże czy biżuterię.

I tu cała na biało wchodzi kolekcja Dolce&Gabbana i Razera! O ile Dżesika i Marika z sąsiedztwa mają całkiem sporo ciuchów D&G i innych Prad, to już o limitowanej serii ciuchów i akcesoriów marek ze świata gamingu i mody raczej nie słyszały. Ha – w końcu coś naprawdę ekskluzywnego!

Razer i Dolce&Gabbana / fot. mat. prom.
Razer i Dolce&Gabbana / fot. mat. prom.

Na co można liczyć w nowej kolekcji Razer X D&G? Otóż będą to:

  • oversize’owe T-shirty, spodnie bojówki i bluzy z kapturem, łączące kolory Razera i Dolce&Gabbana,
  • „złocone” słuchawki Dolce&Gabbana | Razer Barracuda,
  • fotel Dolce&Gabbana | Razer Enki Pro (tu z kolei mamy zdobienie PRAWDZIWYM złotem),
  • fotel Dolce&Gabbana | Razer Enki Pro – Chroma Edition (tak, to fotel, który ma oświetlenie RGB).

Oczywiście nie zapomniano o walorze ekskluzywności – limitowana edycja Dolce&Gabbana | Razer collection będzie oferowana w okresie świątecznym pod koniec 2023 roku, a na całym świecie dostępnych będzie jedynie 1337 egzemplarzy produktów.

Czy tylko ja mam wrażenie, że coś tu poszło bardzo nie tak? Gdzie kończy się granica pomiędzy radością z grania, a zaczyna kabotyńskie obrandowanie logotypami, złoceniami, świecidełkami i innymi bajerami?

Na koniec mam dla Was test Technics EAH-AZ80, czyli topowych, ale minimalistycznie skromnych słuchawek True Wireless, które przypominają swoim designem o tym, że można pokazać luksus bez szlachetnych metali i jarzących się logotypów. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NAJNOWSZE