Panasonic LUMIX S 100mm F2.8 MACRO, czyli stałoogniskowy teleobiektyw z funkcją makro i potężnymi ambicjami!

Panasonic LUMIX S 100mm F2.8 MACRO to najnowszy obiektyw słynnej marki, oparty na standardzie mocowania L-Mount. Sprzęt ma kosztować około 5000 zł, cieszyć się odpornością na pył, zachlapanie i mróz oraz – co najbardziej istotne – świetnie radzić sobie w filmie!

Panasonic LUMIX S 100mm F2.8 MACRO stawia na naj- w zakresie konstrukcji, ale nie zapomina o tym, że to realistyczne obrazy są kluczowe

Panasonic LUMIX S 100mm F2.8 MACRO / fot. Panasonic

Dzięki nowej konstrukcji optycznej oraz dwufazowemu silnikowi liniowemu, obiektyw LUMIX S 100mm jest najmniejszym i najlżejszym na świecie (spośród wymiennych obiektywów kompatybilnych z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi z autofocusem oraz obiektywów makro ze współczynnikiem powiększenia 1:1 i o ogniskowej 90 mm lub więcej) stałoogniskowym teleobiektywem z funkcją makro, ważącym około 298g.

Ta lekka, kompaktowa konstrukcja ma zapewnić niespotykaną mobilność i elastyczność robienia zdjęć w wielu sytuacjach. Dzięki nowemu mechanizmowi ustawiania ostrości, obiektyw osiąga doskonałą wydajność śledzenia z szybkim i precyzyjnym autofocusem.

Oprócz fotografii zbliżeniowej w skali rzeczywistej, dzięki ogniskowej 100 mm, nowy obiektyw ma świetnie radzić sobie z portretami charakterystycznymi dla teleobiektywów o średniej długości ogniskowej. Wykorzystując duże otwarcie przysłony, rejestruje on obrazy
w wysokiej rozdzielczości z efektem bokeh.

Ponadto, dzięki nowo opracowanemu silnikowi liniowemu oraz mechanizmowi tłumiącemu focus breathing, działa on bezgłośnie, co czyni go idealnym do filmowania. Oferuje też mikrostopniową regulację przysłony, zapewniającą płynną zmianę ekspozycji, jak również możliwość wyboru między liniowym lub nieliniowym ustawieniem pierścienia ostrości.

Obiektyw LUMIX S 100 mm F2.8 MACRO ma ten sam rozmiar, rozmiar filtra i funkcjonalność co seria obiektywów stałoogniskowych LUMIX S F1.8. Środek ciężkości jest ustawiony w bliskiej odległości, co pozwala na płynną zmianę obiektywu podczas nagrywania wideo za pomocą gimbala lub drona. Wydajność renderowania obrazu jest również identyczna, co pozwala na płynną postprodukcję.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NAJNOWSZE